DoubleTree by Hilton Warsaw Hotel & Conference Centre, Warszawa
Konferencje firmowe online – czy warto postawić na nowoczesność?

Konferencje firmowe online – czy warto postawić na nowoczesność?

29
mar 2024
30
mar 2024
2 os.
22 listopada 2021

Konferencje firmowe online w ostatnich latach stały się bardzo popularne. Utrudnienia związane z przeprowadzeniem konferencji na żywo sprawiły, że stało się to niemałym wyzwaniem i firmy zaczęły szukać alternatywnych rozwiązań. Obecnie większość przedsiębiorstw idzie z duchem czasu, spotkania przeniosły się do Internetu, a to, co początkowo było utrudnieniem i koniecznością, stało się normą i ukazało zupełnie nowe możliwości. Jak przeprowadzać konferencje firmowe online? Na co zwrócić uwagę? Jakie centrum konferencyjne wybrać? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w naszym dzisiejszym artykule. Zapraszamy do lektury!

Konferencje firmowe online – nowe możliwości dla małych i dużych firm

Firmowe studio online, czyli nasze internetowe centrum konferencyjne oprócz organizacji konferencji firmowej online umożliwi nam także przeprowadzenie szkolenia, webinaru i spotkania biznesowego. Przedstawimy naszą prezentację, zaprezentujemy ofertę, przeprowadzimy biznesowe negocjacje i przeszkolimy pracowników z zachowaniem pełnego profesjonalizmu w komfortowych i bezpiecznych warunkach. Możliwości i pomysłów na wykorzystanie najnowocześniejszych technologicznych rozwiązań jest wiele. Co więcej, korzystają z nich nie tylko duże firmy, wynajmując studio online na kongresy i eventy, ale także mniejsze przedsiębiorstwa i start-upy organizując wewnętrzne i zewnętrzne spotkania różnego rodzaju. Jak zrobić dobre wrażenie i zorganizować konferencje w studio online?

Konferencje firmowe online – wybierz sprawdzone centrum konferencyjne

Organizując konferencje firmowe online, musimy pamiętać, że przeprowadzenie spotkania w tej formie wymaga wcześniejszego przygotowania i odpowiedniego zaplecza. Musimy podejść do tego tak samo poważnie jak do organizacji spotkania na żywo. Zapiszmy się w świadomości naszych odbiorców jako profesjonalna i solidna firma, ograniczając do minimum ryzyko niepowodzenia całego przedsięwzięcia. Sytuacje, których chcemy uniknąć to przede wszystkim usterki i problemy techniczne, trudności w połączeniu się przez sieć, niestabilne połączenie internetowe oraz problemy z mikrofonem i kamerą. Jak tego uniknąć i nie tracić cennego czasu w trakcie spotkania na próby wyeliminowania technicznych usterek? Odpowiedź jest prosta! Wybierzmy centrum konferencyjne, z którego będziemy mogli przeprowadzać konferencje firmowe bez obaw, że coś pójdzie nie tak, jak powinno.

Studio online Warszawa – profesjonalna organizacja konferencji firmowej online

Dobrym wyborem jest studio online, w którym bez problemu zorganizujemy każdą konferencję firmową, spotkanie zarządu, wydarzenie kulturalne i marketingowe, szkolenie, prezentację produktową i webinar. Studio online z bogatym wyposażeniem multimedialnym daje duże możliwości. Znajdziemy tam ekrany, mikrofony i kamery, stabilne połączenie internetowe, serwer multimedialny do przesyłania plików, odpowiednie nagłośnienie i oświetlenie oraz scenę z podium. Decydując się na przeprowadzenie naszego wydarzenia online w takim miejscu, mamy pewność, że unikniemy problemów technicznych, odbiorcy będą nas dobrze widzieć i słyszeć, a nasza firma będzie ukazana w najlepszym świetle.

Centrum konferencyjne Warszawa – sale konferencyjne i konferencje hybrydowe

Przestronne sale konferencyjne z profesjonalnym oświetleniem, nagłośnieniem oraz kompleksowym wyposażeniem technicznym i multimedialnym sprawdzają się nie tylko przy organizacji kongresów na żywo lub konferencji firmowych online. Aktualnie wzrasta popularność konferencji hybrydowych, które łączą wydarzenie na żywo ze spotkaniem sieci. Eventy w takiej formie przeprowadzane są z zachowaniem zasad reżimu sanitarnego i ograniczoną liczbą uczestników obecnych na miejscu, z przewagą tych, którzy uczestniczą w wydarzeniu za pośrednictwem sieci. Dobrze zlokalizowane centrum konferencyjne w Warszawie, przestronne sale konferencyjne i 5000 m2 powierzchni eventowej, a także bezpłatny dostęp do sieci Wi-Fi oraz parking i możliwość zapewnienia uczestnikom noclegu na miejscu to gwarancja udanego wydarzenia firmowego.

Zobacz na mapie

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Polaris Hospitality Enterprises Sp. z o.o., ul. Skalnicowa 21, 04-797, Warszawa , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane